Kurcze, im dłużej przeglądam te wszystkie modowe blogi, oczywiście polskich szafiarek, tym bardziej sama mam ochotę zacząć coś tu wrzucać. No nic, zobaczymy w przyszłym tygodniu co z tego wyjdzie, najgorsze u mnie to zmobilizować się do zrobienia zdjęć. ;p
Póki co, życzę wesołych świąt, mimo tego, że się kończą. :)